چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
سلام قشنگم سلام مهربونم

 

 

 

امشب با چشمانی پر از اشک و دلی گرفته برات مینویسم

 

دنیا ی من چیزی به امدنت باقی نمانده فقط 4 روز دیگر تا تاریخی که برای امدنت باید انتظار بکشم باقی مانده

...

امشب تنهام بابای رفته بیرون با عموش اینا

مامانی هم یه هفته است امده پیشم برای مراقبت از تو زودتر امد اخه فکر میکرد تو زودتر میای

حالا امشب که غم عالم رو دلم چمپاته زده تنهای تنها بودم اخه مامانی زود خوابید منم گفتم بیام با تو خلوت کنم

ساعت 1و نیمه البته بعد نصف شب  دارم ترانه حمید عسکری گوش میدم و برات مینویسم

تو هم اروم نشستی خبری از تکونات نیست اینجوری هم بیشتر دلم میگیره

اخه بعد 4 روز دیگه این تکونات رو احساس نمیکنم دیگه تنهای باهات حرف نمیزنم

چه زود 9 ماه باهم بودنمان پایان یافت این مدت هرروز عاشقتر شدم عاشق تو فرشته کوچیک قلبم فرشته کوچیک زندکیم

هیچوقت فکر نمیکردم یه فرشته هم از وجود من به دنیا بیاد

حالا من مسئولم در برابر زندگی تو ...نمیخوام زندگی تلخی که خودم داشتم  ی وقت خدای ناکرده برای تو پیش نیاد

 

باید برم بابایت مزاحم خلوتمون شد حرفام پرید یه فرصت مناسب میام و بقیشو مینویسم البته اگه تا اون موقع مهمون جمع دونفریمون نشده 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 17 دی 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.